• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59574
+
-

راه‌اندازی بازارچه  اشتغال در پارک خمین

شهردار خمین گفت: بازارچه اشتغال با ۱۲غرفه کسب و کار در پارک لاله این شهر راه‌اندازی شد.

«ابوالفضل مرتضییان» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: این غرفه‌ها در قالب آلاچیق‌های فروشگاهی و پارکی با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به منظور عرضه سوقات و صنایع دستی شهرستان به مسافرانی که از ورودی اراک به این شهر وارد می‌شوند در پارک لاله مستقر شدند. 

وی با اشاره به این‌که ورودی‌های شهر در افزایش اقامت مسافران تأثیرگذار است ادامه داد: تعداد مسافرانی که از ورودی اراک به خمین وارد می‌شوند بیشتر از دیگر ورودی‌های این شهر است و این مسافران در پارک لاله برای استراحت یا اقامت کوتاه‌مدت مستقر می‌شوند. 

شهردار خمین اظهار کرد: غرفه‌های این پارک به شکلی طراحی و تهیه شدند که از نظر کاربری و قانونی هنرمندان صنایع دستی و رشته‌های مختلف هنری می‌توانند یک سال از آنها استفاده کنند. 

مرتضییان گفت: نوسازی و بازسازی پارک‌های شهر با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در فصل تابستان از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است. وی افزود: نصب امکانات تفریحی در همه پارک‌های شهر به‌ویژه در محله‌های حاشیه‌ای ومحروم، تجهیز تفرجگاه بوجه به وسایل بازی جدید، ساخت پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت، زمین بسکتبال و برگزاری برنامه‌های صبح و نشاط و جشنواره‌های بازی‌های بومی و محلی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری خمین در افزایش نشاط در این شهر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید